2012年2月29日 星期三

色區 新聞 | 今日新聞網: 「蒼井空接班人」逢澤莉娜擁水滴奶 網友發狼嚎!

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
「蒼井空接班人」逢澤莉娜擁水滴奶 網友發狼嚎!
Mar 1st 2012, 00:22

〔娛樂中心╱綜合報導〕逢澤莉娜有著性感身材,清純臉龐,甜美乾淨笑容,讓人有著如沐浴在陽光下的感覺。即使她不展現火辣身材,光靠那對水汪汪的大眼,就能傳遞出一種無辜惹人憐愛的訊息,令人無法招架。 (NOWnews今日新聞)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...