2012年3月28日 星期三

色區 新聞 | 今日新聞網: 超級明星臉!「小大元」高銘晨挺甜美C奶 縱橫宅男界

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
超級明星臉!「小大元」高銘晨挺甜美C奶 縱橫宅男界
Mar 29th 2012, 11:58

〔娛樂中心╱綜合報導〕各種主題的展場中,唯一不變的是充滿青春活力、外型亮眼的展場女郎。然而展場女郎除了以火辣身材吸引眾人目光之外,擁有一張明星臉更是觀眾緣的最佳保證。 (NOWnews今日新聞)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...